fmyh_13.gif   fmyh_13.gif       fmyh_13.gif

نتیجه تصویری برای دوستت دارم عشقم متحرکنتیجه تصویری برای دوستت دارم عشقم متحرک

اینقدر طو رو دوستت دارم....
ســـــــــرزمیــــن عشــــــــــق
فرسنگ ها جسممان از هم دور اســــــــــــت،ولی روحمان در حوالی هم است،زندگی زیباست اگر با تو باشد((وحیده))

اینقدر طو رو دوستت دارم....

           

             نتیجه تصویری برای قلب متحرک اینقد طو رو دوست دارم که باورش آسون نیست نتیجه تصویری برای قلب متحرک

              نتیجه تصویری برای قلب متحرک  آخر میشی ماله خودم دنیا که بی قانون نیست نتیجه تصویری برای قلب متحرک

               نتیجه تصویری برای قلب متحرک اینقد طو رو دوست دارم که صد دفعم بمیرم نتیجه تصویری برای قلب متحرک

               نتیجه تصویری برای قلب متحرک  باز عاشقه طو میشمو باز دستاتو میگیرم نتیجه تصویری برای قلب متحرک

              نتیجه تصویری برای قلب متحرک آهای دار و ندار من دنیام نذاره من , دوست دارمنتیجه تصویری برای قلب متحرک

    نتیجه تصویری برای متحرک عاشقانهآهای به هیشکی دل نبند تا میتونی بخند دوست دارم دوست دارمنتیجه تصویری برای متحرک عاشقانه

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت0:00---24 مرداد 1396
⛱ قانون زندگی؛ قانون باورهاست،
باور کنید نیروی آدمی بیکران است.
باور کنید هیچ کاری از اراده آدمی خارج نیست. باور کنید که از عشق آفریده شده‌اید.
پس عشق را بیافرینید.
باور کنید لایق بودن هستید.
باور کنید که اکنون مهمترین لحظه است.
باور کنید که روح شما قدرت صعود به ماورا را دارد.
باور کنید که شما هم می‌توانید‌‌ و تمام باورهای خود را از ته دل باور کنید تا زندگی شما را باور کند.
پاسخ:بله دقیقا ممنون از کامنت های خوبتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ نوشته شده در دو شنبه 16 مرداد 1396 ساعت 2:1 توسط S&V:

Design By : Bia2skin.ir